måndag 16 maj 2011

Ursäkta frånvaron...

Med risk för att bli tjatig: Jag har sjukt mycket att göra just nu! Men snart, snaaart är det sommarlov och då ska jag äntligen få göra allt annat som jag inte haft tid med på sistone!Jag ska vara ute och leka med barnen hela dagarna, träffa vänner (tur att jag nästan uteslutande umgås med folk med barn i samma ålder, då kan man slå två flugor i en smäll!), laga god och rolig mat, börja träna igen, sy kläder till barnen och kunna planera vårt bröllop mer helhjärtat.

Idag har jag prov i Medicinsk grundkurs, det sista!! Hoppas det också går bra som de andra. Martin förhörde mig igår och av honom fick jag MVG i alla fall, haha! Imorgon är det prov i Social omsorg och det har jag knappt tittat på ens... Men jag får ta det ikväll och hela dagen imorgon, känns inte lönt att försöka plugga till två prov samtidigt.

Lite mysigt faktiskt med detta ruggiga vädret. Satte precis på en kopp te, mycket trevligare att plugga då! Och så lite kakor på det...

Jag lovar, lovar att jag ska försöka blogga mer nu framöver, om ni vill läsa förstås!

2 kommentarer:

  1. Åh vad det lät gott med Te! Det får det bli här med nu!
    Proven kommer gå som en dans båda två, du är ju som gjord för det där!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Japp, har slunkit ner två koppar här idag faktiskt :) Tack för peppingen, prover idag gick bra, får se hur det går imorgon... Kram!

    SvaraRadera