torsdag 26 maj 2011

Lyxfrukost!

Ja, alltså, vi har väl alla olika krav... Allt började med att jag fick springa in på ett helt främmande Maxi (alla vet hur svårt det kan vara att hitta då...) och i ren panik hitta något mellanmål till mig och Martin när vi var försenade till vår Brudvals-kurs. Det jag lyckades sno åt mig var det här, Keso Mellanmål! Cashewnötter/ananas/apelsin/papaya till mig och Hasselnöt/blåbär/tranbär till Martin.
Det var verkligen skitgott, speciellt min! Kunde inte låta bli att köpa en när jag var och handlade igår, tänkte ha den som mellanmål någon dag. Men när sonen vaknat 3-4 gånger i timmen hela natten och sedan bestämmer sig för att stiga upp klockan 5 på morgonen (OCH lägga sig för att sova "förmiddag" 06.20) DÅ vill jag ha den till frukost istället, riktig lyxfrukost!

Nu räknar jag verkligen ner dagarna till SOMMARLOV! Har en hel lång lista med roliga saker som jag ska göra sen. Lovar dessutom att jag ska bli bättre med kameran... Men jag har i alla fall kommit så långt som att den alltid är med i väskan! Sen att jag glömmer att ta upp den är en annan sak...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar