onsdag 18 maj 2011

Härligt!

Nu har vi varit ute på en långrunda och det var supermysigt! Iris gick nästan hela vägen själv, så duktig hon är! Hon är så söt när hon går och pratar med alla ankorna och plockar blommor och håller dem så försiktigt i handen. Vi avslutade med att gå till Willys och handla lite inför min lilla mammaträff imorgon. Hade hoppats på att det skulle bli fint väder så vi kunde sitta ute på gräset och fika, men det ser ju inte så bra ut idag i alla fall...

Nu sover i alla fall Folke middag och Iris är trött i benen och ligger på soffan och läser en bok. Själv så har jag börjat göra upp en studieplan för de kommande två veckorna.

Igår satt jag och Martin uppe ganska sent och planerade lite inför bröllopet. Vi har inte alls haft pratat något om hur vi vill ha det i kyrkan innan, men igår blev det en del planerat så nu vet vi i stora drag i alla fall!

Nej, nu ska jag ta tag i mitt arbete!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar