tisdag 17 maj 2011

BuzzadorBLOG!

Nu har jag tagit steget längre och även blivit BuzzadorBLOG! Jag hoppas att detta ska ge mig extra möjlighet att testa på nya produkter och kunna sprida ryktet om dessa till alla er läsare. Givetvis kommer ändå merparten av mina inlägg handla om min vardag och allt som händer omkring mig.

En av de viktigaste delarna av att vara Buzzador är att ALLTID berätta om det när man Buzzar en ny kampanj, det ska inte råda någon tvekan om varför man gör det man gör. Ute i högerkanten av bloggen har jag lagt till en ruta som beskriver Buzzador i korthet och även länkat till deras hemsida och lagt upp min speciella värvningslänk. Denna lilla text hade jag även tänkt lägga i slutet av varje Buzznings-inlägg. Tveka inte att fråga om det är något ni undrar över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar