tisdag 3 maj 2011

Otur!

Skulle beställa lite kläder till mig själv igår... Men givetvis var allt det jag ville ha slut i min storlek!! Så himla typiskt. Min garderob gapar verkligen nästan helt tom nu efter två år med bara graviditet och amning. Det mesta är gammalt och tråkigt och jag behöver nytt av lite allt möjligt. Hade tittat ut 2 jättefina sweatis-jackor och ett par knickers från Ellos. Jag är en sådan som ALLTID hoppas i myskläder så fort jag kommer innanför dörren och då är det kul att de också är fräscha och snygga! Jaja, i vilket fall var allt slut som jag ville ha... Så nu sitter jag och tycker lite synd om mig själv! Dethär hade jag kollat ut:


En lång, lite figursydd jacka med skorstenskrage. Gick typ till mitten av låret.



En turkos jacka med kapuschong och blixtlåsen på ena sidan. Råa kanter som detalj.



Turkosa knickers, kort och gott!




Är ni också "mysis-människor"??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar