tisdag 31 maj 2011

Kan ni tänka er???

Att någon som pratar så mycket som mig AVSKYR så mycket att ringa samtal?! Haha, jag tycker verkligen det är jättejobbigt att ringa "viktiga vuxensamtal"! Idag har jag ringt samordnaren på mitt jobb. Ska även försöka få tag på den nya chefen som kommit medan jag varit ledig, tänkte att det kan vara bra att komma ut och presentera sig och så innan det är dags att börja igen, men än så länge har hon inte svarat. Frissan har inte heller svarat... Tänk att jag till och med tycker det är jobbigt att ringa till frissan! Hon lär väl bara bli glad över att någon vill komma, eller hur? Fast jag har inte gått till henne innan. Linda klipper ju mig, men nu behöver jag VERKLIGEN bli färgad hos frisör! Jaja, jag får fortsätta att hänga på luren så att jag kan slappna av sen!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också att såna samtal är jobbiga haha. Spelar ingen roll om det är tandläkaren, frissan eller vart man nu kan tänkas behöva ringa. Fast att prata i största allmänhet är nog min specialitet. Underligt.

    SvaraRadera
  2. Ja, som sagt, ett väldigt underligt fenomen! Face-to-face fullkomligt golvar jag folk verbalt, men jag verkligen hatar att prata med folk (utom vänner då...) i telefon! Haha!

    SvaraRadera