onsdag 11 maj 2011

Dessa nätter!

Jag står snart inte ut längre!! Vet inte när jag sov en hel natt sist... Folke vaknar stup i kvarten och gnäller och vill ha nappen. Eftersom Martin är så svårväckt är det alltid jag som vaknar först och får ta det. Jag är verkligen heeelt färdig. Med tanke på hur mycket jag har att göra om dagarna så behöver jag i alla fall få sova på natten, sitter till och med och somnar i soffan på dagarna när jag ska plugga. Ja, inatt blir det i alla fall jag som tar min kudde under armen och går ner och lägger mig på soffan!

Idag blir det dagis för Iris och sen går jag med Folke till församlingshemmet. Känner att jag bara MÅSTE göra något för hans skull nu, han har fått roa sig så mycket själv de senaste dagarna. Sen blir det några ärenden på stan innan vi ska hämta Iris igen. Får bli ståbrädan till henne idag, det har verkligen börjat märkas skillnad på kvällarna med läggningen om hon har sovit eller inte på dagen. Så lätt hänt att hon sitter och somnar när man hämtar med syskonvagnen.

Nu får jag ta och roa Herr Ordförande här innan han väcker hela gatan! Haha, innan hade han en röd plasthammare som han brukade sitta och banka i bordet med. Den bröts mitt itu en dag, så nu sitter han och bankar med Iris Fischer Price-häst istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar