måndag 23 maj 2011

Tiden bara flyger iväg!

För tillfället är det så, tiden bara flyger förbi i en otrolig hastighet! Så känns det väl alltid, när man behöver tid har man för lite och när man inte behöver det så har man helt för mycket...

Tänk att lilla Folke fyller 11 månader imorgon! Och om precis en månad då så åker vi till Italien!! Det ska bli så himla skönt att få komma iväg på semester och bara umgås med min fina familj, känner att vi riktigt behöver det efter en stressig och "otursförföljd" vår.

Så vad händer då på veckans första dag? Jo, Folke ska på sitt första tandläkarbesök! Efter det ska jag göra ett studiebesök till mitt arbete i skolan. Ikväll blir det grillkväll på stranden med Iris förskolan. Martin har pass på Friskis ikväll, så jag får tyvärr gå själv med barnen, men det ska säkert gå bra! Ska bli extra roligt denna gången eftersom vi fått det efterlängtade beskedet att Folke kommit in på samma förskola! Det har varit en nervös väntan eftersom vi vetat att där var ont om platser, men Folke och ett annat lillasyskon hade kommit in. En liten plutt på varje avdelning får dem så Folke kommer säkert få många "beskyddare" som tar hand om honom om dagarna. Känns så roligt eftersom han varit med där varenda dag sen han föddes och både personal och de andra barnen sett honom växa!

Nu ska jag sätta mig och ringa några viktiga samtal, ordentligt med "vuxenpoäng"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar