måndag 18 juli 2011

Lämnar Buzzador

Som jag skrev för några dagar sen så måste jag verkligen börja ta mig i kragen när det gäller mitt miljötänkande! Därför har jag nu valt att lämna Buzzador. Jag har bara varit med i en kampanj där, man fick tyvärr inte speciellt många erbjudande och när man väl fick det så var det jättesvårt att komma med... Klart att det kan vara kul att få prova på nya saker, men budskapet i grund och botten är ändå just bara KONSUMERA! Jag tycker faktiskt att man ska tänka sig för varje gång man ska köpa något, vare sig det är veckohandlingen i mataffären eller om det är någon pryl man ska ha. Är det verkligen något man behöver eller köper man det bara för att det är något nytt och roligt som man vill testa?

Kort sagt, jag vill inte medverka till onödig konsumtion bara för att folk ska testa det senaste grejerna fast att de inte behöver det. Därför har jag lämnat Buzzador!

2 kommentarer:

  1. Det var en mycket bra orsak att lämna tycker jag! Vuxenpoäng dessutom ;)

    SvaraRadera