onsdag 20 juli 2011

En bra början!

Jag vill faktiskt berömma mig själv lite. Visst har jag blivit mycket duktigare med att ha kameran med mig och dessutom lägga upp bilderna här i bloggen?

Som jag skrivit innan så fick jag låna min mammas systemkamera för några dagar sedan och här kommer lite bilder som jag tagit med den.


Min fina Iris!


Och min fina Folke!

Det är verkligen inte lätt att fota en liten 1-åring i full fart... Han kom lite nära ena kanten på den första bilden, men jag tyckte den var så söt så den fick komma med ändå! Jag tycker det är fint att göra om bilderna till sepia här i bloggen, då blir det inte så plottrigt av massa olika färger. Speciellt om bakgrunden kanske inte är så snygg... Men den sista bilden på Folke gjorde sig mycket bättre i färg, så så fick det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar