tisdag 19 juli 2011

Bloglovin'

Så, nu har jag skaffat Bloglovin efter ett visst påtryck från lillasyster. Så, nu är det bara för er att börja prenumerera! Länk finns ute till höger.

Känner mig så himla duktig. Andra dagen i rad på gymmet nu! Känns härligt att vara tillbaka, men blir så himla pigg av det. Har bara kört kondition nu dessa dagarna. För det första så känns det som att det är det som behövs mest för tillfället, och för det andra så känns det som att kroppen behöver väckas till liv lite innan det är dags att börja med vikterna igen... Men som sagt, skönt är det och jag är glad att jag tog mig i kragen igen!

Igår var jag förresten och hämtade ut barnens paket som kommit från Polarn och Pyret. Jag är så himla nöjd med kläderna! Folke fick en klassisk, randig t-shirt i olivgrön, så himla härlig färg! De fick även varsin snygg zip-jacka i tunnt, ljusgrönt sweatshirt-tyg. Perfekt nu på sommaren om det är lite blåsigt, och även till hösten under vindjackan. Den färgen var också superfin, ska ta foto på barnen när det är dags för invigning! Det bästa av allt var att jag bara betalade 350 spänn för allt! I love REA!

Alla plaggen var Eco-märkta och med tanke på vilken bra kvalité Polarn och Pyret har, plus att den gröna färgen är så unisex, så kommer Folke garanterat kunna ärva Iris zip-jacka. Välmotiverat köp med andra ord! Även om Polarn och Pyret kan vara lite dyrt när man går hemma med två barn så tycker jag det verkligen är värt att spana in när de har rea. Då får du plaggen till samma pris som när du handlar annat på typ Lindex och KappAhl, men du får dessutom en bättre kvalité, mycket Eco-märkt OCH unisexa kläder som kan ärvas om man har både pojkar och flickor. Det kallar jag att tänka hållbart!

Vad tycker ni?

Nu ska jag ut i trädgården och fylla upp barnens plaskepool. Det tråkiga med vår trädgård är att den ligger i nästan total skugga fram till klockan 13, så det gäller att ligga i startgroparna då så att man får ut så mycket som möjligt av dagen i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar