fredag 16 december 2011

Vardagslyx!

Jag bara älskar Espresso House Chai latte. Sist jag var där så köpte jag en burk pulver med mig hem så nu kan jag njuta av den VARJE dag! Jag är dock lite för lat för att orka hålla på och skumma mjölk, så det blir ju inte riktigt samma sak hemma... Jag föredrar att göra den i termosmugg så att man kan gå och sippa lite på den utan att den kallnar för fort. Problemet är bara att min termosmugg är så himla dålig. Den blir varm även på utsidan och så läcker den himla lätt genom locket också. Har haft den hur länge som helst, skulle tippa att det är något billigt jag köpt på ÖB för en tjuga eller liknande. Är det någon som har något tips på någon bra mugg?? Ska helst inte vara hur dyrt som helst, men gärna kosta mer än två "guldpengar"!

Mums!

2 kommentarer:

  1. Chai te är så jädrans gott. när jag var gravid va det mitt allt. jag var besatt :P Dock föredrar jag den kalla :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, man hade sin grejer ;) Har aldrig smakat den kall, finns det på Espresso House med??

    SvaraRadera