onsdag 7 december 2011

Trippandet av små fötter

Folke går!! Min älskade lille pojke har äntligen lärt sig! Inte hela tiden, ska det gå riktigt fort så kryper han istället. Men det har verkligen lossnat nu i förmiddag. Ska bli så himla skönt, både för honom själv och för oss. Jag har hela tiden sagt att han kommer att gå till jul, enda sen förra året, och det stämde visst! Och vår fina Iris är världens bästa storasyster. Hon lockar på honom och berömmer honom när han gör framsteg.

Ja, det har varit en underbar förmiddag med mina små troll. Nu ska jag snart köra dem till dagis och sedan blir det tillbaka hem för att försöka sova några timmar, ska jobba natt för första gången inatt. Hoppas att det går bra, jag tror det hade passat mig perfekt för tillfället!


Folkes outfit för dagen: Basrandig body och snickarbyxor
från Polarn och Pyret, allt från Tradera

1 kommentar: