måndag 13 juni 2011

Sommartider

Åh! Sitter och äter jordgubbar med grädde för andra gången idag! Ska verkligen vräka i mig nu fram till midsommar. Vi åker ju till Italien på midsommarafton och blir borta i två veckor... Tänk om jordgubbarna är slut när vi kommer hem! Bäst att ha ätit ordentligt innan, hihi!

Nu ikväll så var jag och Iris ute i trädgården och planterade smultron också. Hon blev helt överlyckligt av att där redan var ett litet grönt smultron på den ena plantan och jag hade fullt upp med att få henne att låta bli att plocka det...

Gjorde även ett litet Tradera-köp nu på kvällen. Jag tycker det är så roligt att syskonmatcha barnen, men nu ska jag faktiskt matcha mig själv också! Folke fick Sköldis-body och overall från Me&I för ett tag sedan och nu hittade jag en matchande t-shirt till mig själv. Kändes som ett måste!

4 kommentarer:

  1. OOhh det låter inte fel med italien! När är det dags för bröllopet? Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, det ska bli riktigt härligt :)

    Bröllopet blir det 20e augusti, börjar närma sig nu! :)

    SvaraRadera
  3. ooohh vad skoj! jag måste få se massa bilder sen!!! var i italien ska ni? mmmm vad mycket god mat ni kommer äta där!!!!

    SvaraRadera
  4. Jadå, till bröllopet SKA jag se till att kameran kommer fram!!! Vi ska till Bibione i norra Italien, några mil utanför Venedig. Har varit där innan och det är jättefint! Massa god mat har de ju i Italien, man tröttnar aldrig fast att vi brukar vara borta i 2 veckor!

    SvaraRadera