onsdag 27 april 2011

På schemat idag...

Blev bara en snabbvisit av Linda, så nu vet jag inte riktigt vad jag och Folke ska hitta på idag... Efter vi hämtat Iris blir det fullt ös i alla fall. Då går vi först till stan och fikar och fixar några ärenden. Sen blir det bort till Polishuset och ordna pass till barnen. Synd bara att de fortfarande är fulla med gamla vattkoppor, haha! Ikväll ska Iris iväg på sin älskade Funky Kidz och sen ska jag åka och hämta en Tradera-vinst. Skönt när man vinner saker i sin egen stad och slipper frakten!

Ringde nyss barnmottagningen, misstänker ju att Folke har någon allergi. Tyvärr fanns det inte någon tid att få innan den vi redan har om en månad ungefär. Men vi fick söka akut såklart om han fick stora problem. Håller ändå tummarna för att det bara är en vanlig förkylning ändå...

Nu ska jag försöka få Folke att sova en förmiddagslur så att jag kan plugga lite. Prov både på måndag och tisdag nästa vecka! Ska försöka få en del gjort i helgen, men har saker inplanerat både på lördagen och söndagen, så det gäller att lägga på ett kol nu i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar