fredag 29 april 2011

Buzzador!

Ja, jag har valt att bli en Buzzador! Tyckte det lät jättespännande och tror att det kan passa mig. Som Buzzador får man möjlighet att delta i olika marknadsföringskampanjer och sprida information om alla möjliga olika produkter genom så kallad "Word of Mouth Marketing", dvs att ryktet sprids från mun till mun. Detta har visat sig vara en väldigt bra form av marknadsföring, för visst lyssnar man mycket på vad ens vänner har köpt och ifall de varit nöjda?

Det hela går ut på att jag fyllt i min profil med massa information om mig själv. Utifrån denna profil blir jag erbjuden att vara med i olika kampanjer för olika varor. Det kan vara allt från barnmat till elektronikprylar. Jag anmäler mitt intresse om jag tycker det låter intressant och sedan får jag hoppas att jag blir utvald att Buzza kampanjen! Jag har redan fått mitt första erbjudande och jag hoppas verkligen att jag kommer med för det var verkligen en produkt som hade passat mig.

Om jag sedan blir utvald så kommer jag få hem ett paket med varuprovet att använda själv och att dela ut till andra. an får även med en informationsfolder så att man kan läsa på om produkten och buzza den riktigt bra. Via Buzzadors hemsida rapporterar man sedan hela tiden när man har buzzat.

Jag hoppas att detta ska bli riktigt roligt och ni får vara beredda på en hel del buzzande framöver!

2 kommentarer:

  1. Du e för go...tusen järn i elden! =D Men håller med det passar dej nog som handen i handsken! Saknar dej på fejjan vännen! Kul att du bloggar! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Haha, tack vännen :) Jag tror och hoppas att det kommer bli roligt! Trillade in en inbjudan till nu precis :)

    SvaraRadera