fredag 29 april 2011

En till inbjudan!

Var med om en lite rolig sak precis (alltså, vi småbarnsmammor har inte speciellt höga krav på vad som är "roligt"...). Folke är ju väldigt liten i maten som många vet och jag gör allt jag kan för att han ska gå upp i vikt. Han har precis blivit 10 månader och då har Nestlé en barnyoghurt, Jogolino, med olika smaker. Jag köpte deras nya smak Persika/Banan och Folke åt nästan HELA burken! En jätteportion för att vara han... Nu till det roliga. När jag matat klart honom gick jag och kollade min mail. Då hade jag fått en ny inbjudan från Buzzador där det gällde att testa JUST DEN yoghurten! Haha, klockrent ju! Självklart anmälde jag mig. Det stod att i den kampanjen kom de flesta med, så det får jag ju hålla tummarna för, vi tycker ju som sagt redan att produkten är toppen!



Mums säger min kräsna kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar