tisdag 26 april 2011

Hemkommen från skolan...

Så, då var man hemkommen från kvällens lektion. Härligt var det att promenera hem i solnedgången och lyssna på fåglarna! Trivs jättebra med att plugga som jag gör, 1-2 kvällar i veckan och resten hemma på distans. Kommer nog blir ännu bättre till hösten när jag inte är mammaledig längre utan kan fokusera lite mer på studierna. Hela nästa läsår ska jag plugga också, sen är jag färdig till sommaren 2012. Fast då ska jag förhoppningsvis läsa lite till. Hoppas på att komma in på två kurser på NTI-skolan som de inte ger på komvux här i stan. Får bara hålla tummarna för att kommunen godkänner det! Vill nämligen komplettera med Barn- och ungdomssjukvård och Alternativ medicin, men vi får se hur det går.

Glömde skriva en sak innan. Idag postade jag inbjudningskorten till vårt bröllop!! Ska bli kul när de börjar dimpa ner i folks brevlådor imorgon, hoppas alla blir glada!

Imorgon kommer Linda och ska prova sin tärnklänning som jag har provsytt. Hoppas den sitter bra, ska bli mycket roligare att sy i det riktiga tyget sen så man mer kan se hur det blir och hur den faller. Sen är det bara att börja på Iris näbbklänning med!

Nu kallar sängen, Folke lär väl vilja stiga upp kl 04 imorgon precis som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar