onsdag 2 maj 2012

Sweet dreams!

Häromdagen gjorde jag äntligen slag i sak och köpte denhär boken! Har sett den på Maxi jättelänge, men eftersom jag försöker hålla igen lite på all bakning så har jag undvikit den... Nu var där i alla fall bara en handfull kvar och då var jag tvungen att snappa åt mig en! Har suttit och bläddrat den från pärm till pärm några gånger och kan OMÖJLIGT bestämma mig för vad jag ska baka först! Det jag gillar mest med den hittills är dels att det verkligen är helt olika recept i den, inte bara en massa varianter av samma grundrecept och dels att den följer säsongerna och recepten bakas på det som finns tillgängligt för den aktuella årstiden. Dessutom känns det som att jag får lägga till ett Hummingbird Bakery som ett av alla ställen man måste besöka här i livet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar