onsdag 30 maj 2012

Let's get this blog goin'!

Jag längtar verkligen efter att blogga! Har massa inlägg på lut, men tiden finns inte där just nu... Imorgon har jag mitt sista prov i skolan och på fredag börjar min anställning på lasarettet i Ystad! Jag börjar dock med långhelg fredag till söndag och jobbar mitt första pass på måndag.

Men, om jag nu ska ta tag i bloggandet igen när skolan är slut så behöver jag lite inspiration! Jag vet att det är många som läser, men få som lämnar kommentarer, så brukar det ju alltid vara på bloggar tyvärr... Kan jag inte bara få be er om några extra kommentarer på detta inlägget? Jag undrar helt enkelt vad ni uppskattar mest att läsa om? Jag skriver ju om ganska mycket olika, vardagen med familjen, barnkläder, bakning osv... Skriv gärna en rad så blir jag jätteglad :)


2 kommentarer:

  1. Jag tycker om att läsa lite av varje,om vardagen, eftersom man inte har tid att ses så ofta som man vill så blir man uppdaterad ändå när man läser bloggen =)
    Kram Sarah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för responsen Sarah :) Fortsätta som vanligt med andra ord :)

      Radera