torsdag 17 maj 2012

Familjedag i Malmö

Vi inledde långhelgen med en familjedag i Malmö Folkets park! Regnet hängde verkligen i luften ett tag, men vi hann med att hälsa på alla djuren och leka på lekplatsen innan det började stänka. Då besökte vi terrariet och Iris älskade verkligen alla ormar och ödlor! De stora arorna var hon dock lite rädd för och jag kan inte säga annat än att jag förstår henne!

Sötaste! Åh, vad jag och Iris saknade vår lille Pip när vi fick se dessa!

Lilla klätterapan!

Vi hann precis ut till bilen innan himlen öppnade sig totalt! Jag ville gå en sväng på Hööks, så vi körde först till Burger King (vill ju inte gå med en hungrig man i en ridsportaffär, inte bra för shoppingen...) Iris tyckte verkligen det var kul inne på Hööks och hon fick provsitta deras westernsadel för barn! Tyvärr hade de bara den större storleken inne, men hon nådde i alla fall ner till stigbyglarna, det var mest bara att sätet var så onödigt stort till henne! En sådan får det nog bli till hösten, hihi!


Nu är barnen i säng och jag ska snart släppa datorn till mannen, Diablo 3 släpptes ju i förrgår! Själv ska jag sätta mig med skolböckerna och lite Ben & Jerry snart. Har ni provat någon av deras nya i Core-serien?? Köpte Berry White igår och den var SJUKT god!

Mmmmmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar